Burson Cohn & Wolfe er kåret til årets globale byrå av PRovoke 2020

Under en virtuell seremoni på onsdag, ble BCW kåret til årets globale byrå under utdelingen av PRovoke Media SABRE-prisen.

Det er fantastisk å bli kåret til årets byrå, og det bare to år etter at vi lanserte oss under BCW-navnet

I redegjørelsen for prisen får byrået skryt for å etablere innovative nye tilbud til klienter, for byråets evne til å tiltrekke seg talenter og for å levere godt på kryss av byråets kontorer globalt.  Vi er svært stolte av å ha blitt kåret til årets nordiske PR-byrå i prestisjetunge SABRE Awards.

Alle i BCW har jobbet hardt, og vi har overgått alles forventninger til oss. Jeg er så stolt over dedikasjonen og lidenskapen våre ansatte viser. De jobber virkelig for å gjøre BCW til fremtidens kommunikasjonsbyrå. Prisen er det de som fortjener.

sa Donna Imperato, leder for BCW globalt.

Det er fantastisk å bli kåret til årets byrå, og det bare to år etter at vi lanserte oss under BCW-navnet.

sier CEO for BCW Oslo, Kristian Sarastuen.

I tillegg til å kåre årets byrå, ble fjorårets beste kampanjer satt søkelyset på under utdelingen. BCW Mexicos kampanje for å hjelpe Coca-Cola med å resirkulere all sin emballasje innen 2030, ble pekt på som en de 30 beste kampanjene i fjor. I tillegg ble GCI Health, et selskap under BCW-gruppen, utnevnt til årets byrå med virkeområde innen helsesektoren. 

Tirsdagens utdeling var ikke den eneste hvor BCW har utmerket seg det siste året. Tidligere i år vant BCWs nordiske avdelinger, inkludert Oslo, SABRE-prisen for beste nordiske byrå.