Navigere i nåtiden og planlegge fremtiden

COVID-19 kan ikke sammenlignes med noe annet vi har opplevd i vår levetid og påvirker personer, samfunn og industrier over hele verden, og usikkerheten er stor.

Men en ting vet vi: vi står sammen i vår omsorg for hverandre, vårt ønske om å komme videre og i vår optimisme for fremtiden.

For oss innebærer det å hjelpe kundene våre med å navigere både det som skjer nå, og med å planlegge for det som kommer fremover.

Vårt globale nettverk har forberedt en rekke ressurser, klikk inn på underoverskriftene for å lese mer, eller ta kontakt med en av oss på Oslo-kontoret eller send en e-post for mer informasjon: oslo@bcw-global.com.

Nasas bilde av jorda med lyspunkter sett fra verdensrommet

Data og innsikt

Når virksomheter og organisasjoner planlegger neste steg er de avhengige av funksjonell data som grunnlag. PSB, et BCW Group-selskap, genererer den datadrevne innsikten selskapene trenger for å navigere trygt inn i sin neste fase.

Les mer.

Innsyn gjennom vindu på to kollegaer som jobber sammen ved skjermer

Involver de ansatte

COVID-19 har satt i gang organisasjonsendringer på tvers av sektorer og geografier i en enestående hastighet og omfang. Når innsatsen er høy og usikkerheten herjer blir selv de mest forberedte ledergruppene utfordret til å engasjere sine viktigste interessenter: sine ansatte.

Les mer.

En brodert Nike-logo på en mobil holdes foran en genser i samme farge

Det neste innen merkevare

Effektene av en global krise kommer til å ha innvirkning i årene som kommer – med mange merker som raskt og tilpasningsdyktige dukker opp i lokalsamfunnene. Det har vært et definerende øyeblikk for merkevarer som får det til – og kan være et avgjørende øyeblikk for merker som ikke engasjerer seg på riktig måte.

Les mer.

Mann leser avis om politikk

Public affairs i tiden som kommer

COVID-19 har reist grunnleggende spørsmål om regjeringens og næringslivets rolle og prioriteringene til hver enkelt. Tradisjonelle makthierarkier samhandler med nye stemmer, og styrkes av teknologi. Denne nye virkeligheten krever en moderne, nettverkstilnærming til public affairs.

Les mer.

Kaffekopper på et rundt bord i forskjellige fargenyanser mellom svart og hvit

En inkluderende tilnærming

Den globale pandemien har vært en uforholdsmessig belastning på sårbare samfunn. Når organisasjoner begynner den lange veien tilbake til normalen, er det nå på tide å tenke nøye gjennom hvordan det kan være mer mangfold og inkludering i det som blir vår «neste normal».

Les mer.

To bærbare datamskiner og hendene de til to som sitter og jobber

Tilbake til kontoret

Etter langvarig beskjed om hjemmekontor, åpnes verden sakte opp igjen. Folk er tilbake på jobb. Bedrifter åpner dørene for kunder. Spørsmålet er: Hvordan går vi trygt frem, og sørger for at alle ivaretas?

Les mer.

To unge mennesker smiler i vinden med grafisk vegg som bakgrunn

God påvirkningskraft

Bruken av sosiale medier har økt kraftig, og influensere endrer innholdet sitt for å passe i tiden. Det er en nå mulighet for merkevarer til å engasjere seg og gi verdi, men de fleste strategier krever en nystart basert på ny forbrukeratferd og annen type innhold.

Les mer.

Kvinne snakker i telefonen med ørepropper foran et skrivebord med datamaskin

BCW DX: Digital transformasjon

COVID-19 tvang frem en radikal akselerasjon av digital transformasjon på tvers av sektorer, og understreket behovet for effektiv kommunikasjon. BCW DX hjelper organisasjoner med å formulere sin transformasjon, fra kunder og ansatte til leverandørkjeder og investorer.

Les mer.